i've been with you such a long time

GALET ROLIGT, SKITKUL, FANTASTISKT UNDERBART TREVLIGT!
Kände att jag lära uttrycka mina känslor efter gårdagens/kvällens/nattens/morgonens/dagens/kvällens bravader!
Skulle lätt göra det igen. Helt sjukt roligt. Slutade väl med partajandet för cirka 4 timmar sen, så ännu är det inte helt stilla i huvudet måste jag säga. Har nyss ätit tre mackor, en banan, två glas mjölk, ett glas vatten och vindruvor. Varför blir man sugen på allt när man kommer hem för? Duschade även nyss i cirka 48 grader. Knasigt att man inte känner att det är ashett, det syntes dock på kroppen , helt röd. Men skööööööönt med varmt vaattten. Ska skriva mer imon när jag har kikat på bilderna och fått allt på plats. Näe inte riktigt så illa är de väl, eller jo, eller jag vet inte. Kanske. Hejdå! Godnatttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0