Maybe our heartache never dies with the hot night crash, You'll hear it tonight

Som sagt försvann mitt arbete om hinduism igår. Men duktig som jag är skrev jag om skiten idag. Så nu har jag skickat iväg det till min lärare och jag hoppas att hon blir glad. MVG ska jag ha! Haha näe, men ja, det skulle ju vara kul iaf. Blev långprommis med Siri idag. Eller så långt vart det inte, men vi gick väl i en timme iaf. Så nu är lillgumman trött. Pappa håller på å städar så då håller hon sig undan här inne på mitt rum. Dammsugarn är inte att leka med inte.. Jag är i alla fall sjukt hungrig, hoppas att det bjuds på något gott här i stugan idag. Och det här med påsken är jobbigt, alla äter godis! Men imon tänkte jag kanske unna mig lite naturgodis, antagligen det bästa som finns. Men efter fem veckor är man inte sådär sjukt sugen som man brukar vara. Men jag tänkte på påsken kan jag unna mig lite iaf :)

Detta var plaggen som slukade mina pengar igår.

Ljusgul t-shirt från Gina tricot


Jeansjacka från JC


Studentklänning från JC. Ser inte så speciell ut men den är skitsnygg på :)


Brallor från BLÅ. Köpte dessa förra veckan. Dålig bild men vafan :)



Some call it doubts
Too hard to tell me it's all over and out
In the back of my head
I heard you say it
Tried to beat you to it instead
Wish I could be sure that we don't work
Could I leave you and all your
Halfway trough the door
My eyes shut my shoes nailed to the floor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0