now we're strangers

Valbo idag med kladde:) Skulle inte köpa nåt speciellt egentligen. Men jag hittade en studentklänning som jag lära ha :) Sen provade jag (skulle jag inte gjort) en jeansjacka också, och den var ju bara alldeles för snygg för att låtas hänga kvar där. Så det fick bli den också. Hittade en t-shirt på Gina. Egentligen en vanlig som man ska ha till jeans, men jag köpte en xl så jag kan ha den till leggings. Jeans är det värsta jag vet. Fast jag köpte ett par häromdan, men dom var faktiskt skitsköna, tro det eller ej. Sen hittade jag ett par örhängen, strumpor och ett pannband (låter helt fel, men ett flätat tunt band/snöre) ja skitsamma vem bryr sig. Sen hittade jag två jättefina sommartoppklänningar på carlings som jag vela ha. Men mami ska få följa med in nån dag och vara lite smakråd. Inte för att madde inte kan vara det, men ja, vill visa mami helt enkelt. Har inte gjort mycket annat idag. Eller jo för fan. Bakade kladdkaka till min far, "han ville bjuda" på nåt imon på jobbet för det är påsk. Men vafan, det är väl jag som bjuder om jag bakar? :P

Och ja, till det jävligaste den här kvällen/natten. Här sitter jag från klockan 20:00 och skriver en uppsats om Hinduismen. Riktigt intressant och jag blev väldigt nöjd med det jag skrivit. Så ska jag spara skiten. Och vad händer inte då, jo, datajäveln hakar upp sig och ingenting händer. Så ja, det var ju bara att avsluta programmet. Nemen oj, mer än halva arbetet försvann. Nej men gud vad kul. TACK! vad har jag gjort för att förtjäna det liksom? Här sitter man och kämpar till klockan halv två på natten. Näe, blir så sjukt lack! Så nu ska jag sova och skriva klart skiten imon istället. Eftersom jag inte har nåt liv så pluggar jag på mitt lov :P haha näeeee. Men snart äre påsk. Då ska jag unna mig en godis.

God natt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0