packing my bags

15+5 kan låta mycket. Men icke. 15 kilo består av kockkläder, knivar, underkläder och några klädesplagg och sminket är inte ens nerpackat. Dom resterande 5 kilona för handbagaget består mestadels av kläder, ska klämma ner en handduk också. Detta blir inte lätt. Undra hur mycket man själv får väga? :P Jag kan klä på mig hälften av alla kläder jag ska ha med mig så får jag plats med mer i väskorna. (...?).

Igår var det grillning och mys hos Jim med Frida, Viktor, Billy och massa andra trevliga människor. Blev endel roliga lekar och sådant. Sedan Buzz, jag sög första vändan, sen ledde jag hela tiden, men förlorade till slut, eller jag kom trea eller nåt.

Ska till morfar nu för har fyller 80 år idag! GRATTIS GRANDPAAA! Mamma är redan där, hon har bakat allting och fixar och grejjar nu. Efter det ska jag (hoppas jag) träffa Angelica! Sen blir de bara chill ikväll fram till 04:15 imorgon morgon :)

Sirisirisirisirisirisirisirisirisirisirisirisiri<3
Min bäbis, min älskling, mitt allt.
Vackraste vovven i världen, det är du det.
Vill packa ner dig med. Men det går inte,
för du väger 24 kilo. Min älskade älsklingssiri.




Kommentarer
Postat av: VB

Your head is humming and it won't go, in case you don't know: the piper's calling you to join him.

Dear lady, can you hear the wind blow, and did you know: your Stairway lies on the whispering wind.

2009-05-10 @ 01:07:21
Postat av: Anonym

bruschaan, lite dåligt med uppdatering nu tycker jag!

2009-05-28 @ 14:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0