So many dreams are swinging out of the blue

HEJ! Två riktigt sköna dagar i köket har precis tagit slut. Inget gnäll och alla hjälptes åt (iaf nästan alla). Jag har stått i bricken och flinat dessa dagar. Riktigt skönt att stå där ute. Så kommer man in till ett städat kök, dock inte idag riktigt men det mesta var i alla fall städat. Vi hade väl 75 gäster idag så det tog lite längre tid än igår. G var på bra humör vid dagens slut, så vi fick lite presenter allihopa faktiskt ! (kanske för att det är helg och studentkryssning?) Haha näe men vi fick i alla fall (fast det brukar vi få ibland men i alla fall) kondomer, av våran egen lärare, inte dumt :P haha, blev lite pinsamt fnitter hos alla tror jag. Men men, det händer tydligen så mycket hos oss ungdomar sa hon. Och ja, kanske det.. ? Skitsamma.

Mamma kom och hämtade mig på skolan, och just nu när jag skriver detta kom jag till min förbannelse på att vi glömde hämta upp cykeln på skolan! Satan också. Men men, hon hämtade mig iaf, så åkte vi ner på stan, hade bokat tid på Illinium för att noppa ögonbrynen, riktigt skönt när de är gjort, finfina blev dom :) Mamma passade på och gjorde det hon också, och glad blev jag när hon betalade hela kalaset, jodu tack mami :) Blev sedan att vi åkte till Gävle, jag har ju bara varit i valbo och gävle två dagar av dessa fem dagar, + idag. Trodde ju att jag visste hur jag ville se ut imon men icke! Jag blev förälskad i en kjol (ovanligt) som jag tänkt på sedan i onsdags. Så jag köpte den sen hittade jag en mösskeps typ på H&M, brukar inte använda sådana saker, men den var fin :) Kikade runt lite, men nöjd som jag var med min kjol kunde jag åka hem när mamma sa att vi skulle göra det så.

Sitter här nu och tänkte städa rummet, en rolig fredagsyssla! Men det ser verkligen ut som ett helvete. Sen kom jag hem vid halv ett i natt så jag är riktigt trött också. Ida kommer hit imon också så jag vill vara pigg imon ! :) Ska väl åka och hämta cykeljäveln så att den inte blir stulen av nån mobbad tattig jävel som inte har råd att köpa en egen. Det har ju hänt förr menar jag, typ min tredje likadana cykel. Den kanske är poppis på svartmarknaden? Antagligen.

Näee måste pysa nu och hämta cykeln med mor! Uppdaterar här senare med lite bilder tänkte jag :) pusshej..




It makes my stomach turn
And it tears my flesh from the bone
How we turn a dream to stone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0