sound of silence

Klockan är 23:18, för många timmar sen började vi parta. Nu känner jag att jag börjar bli mig själv igen. Har packat upp och städat mitt rum idag. Rena sängkläder och shit. Mycket mysigt att krypa ner nu. Friden åkte just iväg. Vi spikade party på lördag, och hon tyckte även att vi skulle baka ägg. Ni vet, Restaurangfolket bakar sina egna ägg. Dom brukar bli riktigt goda! Har suttit och kikat på bilder, även skickat många till käre V. Han tyckte nog det var trevligt. Kanske får saker att falla på plats när man ser bilderna, det får i alla fall jag. Tacka Gud för kameran. Inte för att jag tror på Gud över huvud taget. Men ja, tacka nån iaf. Nåt teknikfreak.

Idag har jag skjutsat min mormor till sjukhuset. Sen ner på stan. Sen promenad till tandläkaren. Sen lagade mamma makaroner och korv till mig. Jag åt som en hungrig ko. Inte ätit mat på ett dygn. Plus att buffén sög på båten. Eller sög och sög, det var inte mycket att välja på. Men men.

M.J - Ska vi säga fest på lördag då?
F.L - Ja absolut. På lördag är det Påskafton. Då kan vi ha en heldag med att baka ägg...?


PS. Imon vill jag vara återställd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0