you foolish boy, you lost what you had

Sjuuuuuuuukt kul! Friden och jag spårade, likt många andra.. haha. Det började otroligt bra, lugnt och fint, sen spårade det. Men det var kul. Det var liksom inte en sån där jobbig spårning när alla blir fulla och dumma. Alla blev typ taggade och roliga. Speciellt Frida. Hon var nog lite utav kvällens entertainer ! Hoppade genom busskarna och grejjer, hahahah. Det var tråkigt, eller förjävligt, rent ut sagt, att vi inte fick med det första hoppet på film! SHIT VAD KUL DET VAR! Jag har inte skrattat så mycket på länge. Lillfriden, hon liksom gjorde en volt över häcken hahah. Och sen gjorde hon det två gånger till. Det fick vi några kort på. Men jag säger bara första gången alltså! Det var stil på det ;) haha. Jag vaknade upp bredvid en som såg ut att ha blivit misshandlad i alla fall, haha, stackarn, rivsår och blåmärken över hela kroppen. Haha, ja nog om det. Kul var det i alla fall. Men vi grillade och spelade kubb, lådvinsbrännboll och typ "supar-fotboll" (emma hade hittat på namnet, och reglerna;) ) Riktigt roligt, och jäääävligt kallt lär jag säga. Sen gick vi in och lekte lappleken och vi skulle köra charader kom jag på just nu i denna stund, men vad fan hände med det då? Ja, inte vet jag. Alla blev för fulla för att kunna vara seriösa. Vi hade även en asbra hejarklack som bestod av 15 småungar som var 11 bast eller nåt :P Haha, hur sköna som helst. Dom ville vara med men hur bra ser det ut om vi bjuder dom på sprit. Nej nej, dom fick hålla sig till hejandet helt enkelt. Oj, det hände så mycket att jag kommer knappt inhåg allt (??!) . Jag gick ner i källaren och satt mig i en fåtölj och somnade iaf , det vet jag. När jag vaknade trodde jag att någon hade snott alla mina saker. Kamerna, väskan, mitt band. Ja, allt. Men Emma letade på sakerna (vilket inte var så ansträngande eftersom sakerna låg mitt på bordet) och jag blev jättelycklig. Någon hade ringt min bror och helt plötsligt stog det en taxi utanför och vi åkte in till brorsan, Jennie, Johan och några fler hemma hos Johan. Jag lagade lite mat. Kroketter och kycklingklubbor blev det. Riktigt gott lär jag säga. Sedan blev klockan morgon, och jag och Frida gick hem och drack oboy och slocknade i sängen. Vaknade klockan nio, efter några timmars sömn, mami kom och hämtade mig och sedan duschade jag och gick ut i solen och låg där i tre timmar. Sååå nu är jag fräknigare än vanligt, men vad gör det liksom? Nu blir det filmmys! Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0