as time grows older his thoughts they grow younger. It is his wish to search no longer for fools gold

Vilken helg! Besök från Sandviken av en syster och en kusin! Vi sa innan "Det här kommer spåra" Och ja, det var väl ungefär vad som hände. För mig Sandra och Angelica blev det tredagars på Kleins. Pinsamt? Kanske, men roligt också. Kan väl säga att vi drog upp stämningen när vi klev innanför dörrarna. Alla var taggade till tusen men mest spårade det väl på lördagen! Orkar inte skriva allt faktiskt. Det hände för mycket. Kan visa med lite bilder istället :)

Igår sa jag färväl till Stugan.. Det var jobbigt!










Kommer fler sen. Anna kom nu :) Promenad!


För många skål här va!





Imon tänkte jag som så att jag ska lägga ut lite bilder från sommarens alla händelser! Missa inte det. Kan bli spännande..

Dagens låt: Thin Lizzy - Old flame


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0