don't fake it baby

Oj vilket humör jag är på. Varför är jag sjukt otaggad på min enda lediga dag denna vecka? Har i alla fall jobbat hela veckan. Skulle egentligen varit ledig igår men i början av veckan sa jag att jag kunde jobba istället. Jag är bjuden till Johanna idag som fyller 19, GRATTIS! Men som sagt jobbade jag igår och jag jobbar imorgon, så det bli lite tajt med tid. Igår åkte jag in till stan hem till Emma. Där var det jag, Emma, Anna, Pernilla och lite annat folk. Riktigt trevligt med vänner och vin! Det var planerad utgång men ja, så kul blev det inte. Plus att jag hade ont i magen. Hade inte ätit allt för mycket och så alkohol på det. Nej, det var ingen bra kombination. Så jag tog en taxi hem. Försökte pruta chauffören men han vägrade. Skit it då sa jag. Kom hem till lägenheten cirka halv fyra och jag somnade ganska fort. Sedan vaknade jag klockan elva. Då gick jag upp och pratade lite med Angelica som skulle till jobbet. Och nu är klockan halv tre och jag har inte hunnit med mycket idag. Har mest suttit här. Sedan har jag duschat och diskat och ätit en macka. Är hungrig men jag orkar verkligen inte laga mat. Förresten måste jag gå och handla idag också. Men nu ska jag nog åka in till stan och tröstshoppa eller nånting. Jag vet inte vad det är med mig. Alldeles hängig. Jag har nog hemlängtan. Saknar mami och papi. Och bror och Jenni har köpt en katt som jag vill träffa. Lilla Ruben! Men det blir nog en hemvisit nästa vecka då Viktor har spelning i Gävle. Saknar L som tusan. Och A såklart. Och såklart min browneyedbabygirl! Kom tillbaka, nu!




Make me jump into the air.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0