you visit me in my dreams

Faktiskt så var det så att jag skrev ett långt inlägg nyss. Med massa intressanta saker. Men så dog internet, då orkade jag inte skriva om skiten. Så nu får det bli ett kort inlägg. Jag är ledig idag. Och jag har suttit inne precis hela dagen! Inte gjort ett skit. Eller jo, jag har städat och diskat. Och det var tänkt att jag skulle tvätta imorse. Men ja, alla odds var emot mig. Så det blev ingen tvättning. Och om det hade blivit tvättning, så hade det blivit premiär för mig att tvätta mina egna kläder ! Men premiären får väl vänta då. SYND! Sandra ska tvätta imon så hon får ta några saker som jag måste ha tvättat! Jaha. Sandra kom hem från jobbet vid halv sex. Då åt vi mat. Rester från igår. Fetaostfylld kyckling med ugnstekta grönsaker. Mm veeeerrrryy goood ! Så nu har vi bokat bio i Sickla! Public Enemies blir det :) Hoppas den är bra. Men det måste den vara, Johnny him self är ju huvudroll! :D Får se vad som händer sen. Jag börjar 12:30 imon så. Tänkte bjuda på lite bilder nu faktiskt, ja, det tänkte ja. HEJHEJ.

En spårad kväll helt enkelt. Och då menar jag spårad som i SPÅRAD.
Och nu ska vi åka så det blev bara två bilder. Ciaooo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0