all you need is love!

Please don't start that again!

Hejåhå! Jobba,jobba,jobba,jobba,jobba, ledig, jobbafest, ledig, jobba,jobba,jobba,jobba,jobba,ledig,jobba,jobba. Kul! Ibland. Men nu är jag mest stressad över att hinna med allt innan jul! Och bättre blir det inte när mamma och pappa också jobbar hela tiden, och vi hinner nästan aldrig ses. Men äntligen idag, för första gången på mer än två veckor satt vi ner vid samma bord i mer en två timmar och pratade. Inte om något speciellt. Det var underbart skönt. Såhär på tredje advent och allt! Har lovat mamma att jag ska göra köttbullar till jul... Det var hon mest stressad över. Typ. Jag har ju bara rullat några tusen köttbullar iår, så varför inte göra hundra till?

Jaha. Igår var det som sagt feeest hos systrarna Lund. Som fyllde 18 respektive 20 år denna vecka. Och ja, en supertrevlig fest bjöd dom på med riktigt god mat och dessert. JA! Ni läste rätt. Dessert. Jag åt, för första gången på mer än två månader, glass, chokladsås och marängen. Marängsviss! Mm, och ja, det var jävligt gott vill jag lova. Så undra om jag har något mer intressant att dela med mig av denna söndagseftermiddag. Jo, det blev ju utgång också. På Lobby. Och justja, Louise kom hit från Stockholm också. Och vi sa till taxichauffören "Kör oss till stan, till Nordea". Och det gjorde hon såklart. Men Louise var inte så imponerad: "Ehhh, ska det här...alltså är det här Sandvikens Centrum då?" Haha, ja, Välkommen sa vi. Sen träffade vi samma gamla folk man alltid träffar på krogen. Kan ju vara kul det också! En lyckad kväll blev det absolut!

 










Tack för igår bruudar! Och grattis igen!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0