I try not to talk to loud

För nästan precis 24 timmar sedan låg jag här och skrev, precis som nu. Och vad har jag gjort sen dess då? Jo, precis det som jag skrev i det förra inlägget. Sovit i 8 timmar, jobbat ett 12-timmarspass och ja... Det var typ det.

En sak jag hatar är när någon gäst säger "Öhhhh du där" och så ställer dom en fråga.. Vadå "du där"? Är jag inte värd att säga "ursäkta mig" till eller? Nej tydligen inte. Hände ca 187 gånger idag. Men glad är väl jag för det.

Alltså, jag är så trött. Så förbannat trött.

Förresten är Wish you were here med Pink Floyd världens bästa låt. Utan tvekan. Första plats utan någon som helst tvekan. Det står jag för och kommer antagligen aldrig någonsin att ändra mig. Aldrig.

Klockan är 01.40 och jag känner mig berusad. För att jag är så trött alltså. Och med det säget jag god natt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0