it's not your business anyway!

Tyvärr så lyckades jag inte med dagens mål. Att skaffa fram julkänslor! Det gick helt enkelt inte. Men jag tillfredställde mitt shoppingberoende. Jag tror att jag har fallit tillbaka igen. FAN! Jag som varit så fruktansvärt duktig nu. I två månader. TVÅ månader! Med undantag för basplagg man måste ha (leggings osv). Men idag. Herregud. Det var som ett ruuuuuuuuuuuuuuus genom kroppen. Det var underbart. Sen tog det stopp. Stopp, stopp, stopp sa kontokortet. 

Men måndagsmys hade jag när jag kom hem :) mmmm! Ett par fina skor fick följa med hem, en grå tröja med otroligt söta puffärmar, örhängen som mamma avskydde, och jag avgudade, ett armband från Bikbok jag kollat på i tre månader, som det nu var halva priset på! Woho! Underbart. Och så blev det ett par fingervantar som gick upp en bit på armen, så dom passar utmärkt till min skinnjacka med korta ärmar. Sen blev det lite födelsedagspresenter till systrarna Lund! Madde fyller ju 18 idag, GRATTIS TILL HENNE! Och Angelica har namnsdag idag och hon fyller 20 på fredag och på lördag skall det firas! Oj vad det ska firas! Och en och annan julklapp. Fick gå ut i bilen och lämna alla påsar innan jag fortsatte shoppingrundan. Mami kom och joinade sen åkte vi hem.. Jag hade ont i fötterna efter ett 6-timmarspass i Valbo. Och åter igen åt jag ingenting på hela dagen. Så Hej Magknip när jag åt kvällsmat. 

ojdåråjdå.
 

Denna brud fyller alltså 18.. How will it end, how will it end?


Och denna brud fyller 20..


Dom är alltså syskon. Och ja, dubbel spårning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0