vacancy

Gick ut på Din Sko och kikade lite. Vilket jag inte skulle ha gjort. Fick nämligen syn på ett par sådana skor man inte ska se om man har köpförbud. Detta var två timmar sedan. Och inte förrens nu har jag lugnat ner mig. Det gick bra till en början. Sedan slutade det med att mamma och pappa fick spänna fast mina armar bakom ryggen så att en beställning inte kunde genomföras. TYP! Men det hade kunnat vara så. Det var gränsfall. Nästa gång kommer jag inte kunna stå emot trycket.

Nåväl. En dos av Angie kom lägligt idag. Eller lägligt och lägligt. Ska man försöka vara effektiv på jobbet är det inte så bra med en marsipanrullande Angie som står och matar på med våran alldeles för underbara humor. Hon hade all tid i världen. Inga gäster hade hon att ta hant om men i köket måste vi preppa till tusen i vilket fall. Och nu kom jag på att jag glömde mata en viss deg, surdegen, helvete! Men vad gör det henne? Nej, nöjd stog hon och rullade sina marsipanbollar (för att underlätta lite för oss hjälpte hon till) och hejade på när mina skrattanfall kom. Det räcker med en blick från henne så viker jag mig dubbel av skratt. Nästan, faktiskt. Det var för längesen vi sågs nu. Det är en sak som är säker. Och snart fyller hon 20, och Madde fyller 18. På samma vecka! Och på lördag..ja, tiden får visa vad som händer.

Kryddigt inlägg förresten.

Det är sent och jag saknar min darling!<3

Dark Side. Älskar är bara förnamnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0