walked into the door again

yeyeyeyeyey right!

Trött som jag vet inte vad.

Kände att jag var tvungen att förmedla det till mina trogna läsare!

Eftersom klockan är efter tolv kan man säga att imorgon är det söndag och då ska jag till min kärlek.

Eller så kan vi säga, om 8 timmars sömn, 12 timmarpass på jobbet, 8 timmars sömn och 1 timmes bilfärd! Sen kärleksmys. Mmmm.

Sen ännu en vecka med långa dagar på jobbet. Men jag är ju ledig EN dag iallafall (om jag har tur dvs). Tummen upp för det. Eller?

Förresten så har jag skivat 50 kg julskinka idag. Det var jätteroligt. Och 10 kg korv. Vem fan kom på julbord? Han borde inte få Nobelpris.

Och så råkade jag hyvla av en bit av mitt finger. Inget farligt eller så. Eller, det lät ju farligt. Men liksom toppen på knogen. Ont gjorde det, eller det sved mest. Och jag trodde jag skulle hamna i koma. Typiskt mig att bli svinrädd så fort det kommer blod. Men blod i stora lass kan ju vara farligt. Tur att det inte var i stora lass. Fy vad äckligt det lät. "Ett skepp kommer lastat med blod"..........BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Ryser. Typ.

Det roliga nu är att jag tycker verkligen att detta nattliga inlägg är skitkul. Garvar åt mig själv. Allvarligt alltså.

Som sagt. Trött som jag vet inte vad. God natt.

(Glömde ju Tracy Chapman när jag skrev om "Bästa musikalistiska Geni häromdagen, så nu är hon också nominerad...Lyssna på albumet Crossroads så förstår du vad jag menar)

Maybe if I told you the right words?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0