When they say it's over, it's not all over completely

Nu var det längesen jag skrev här. I alla fall några dagar sedan. Men i helgen har det varit fullt upp, även hela denna vecka. Det blev ett stockholmbesök i helgen, med Angelica. Gick på stan en sväng, fikade och sånt, hade myskväll i lägenheten istället för restaurangbesök, men det gick lika bra det också. Trångsunds värdshus hade finfin mat dom med :) Och en speciellt ordningsvakt... På söndagen träffade vi Gittis och drack lite te. Sedan packade vi ihop och åkte in till stan för att sedan åka hem. Angelica har försökt lära mig pendeln och tunnelbana, eftersom jag måste lära mig snart.. Men man kan väl säga att jag har noll koll.. Jag var helt död när jag kom hem till Sandviken igen i alla fall, somnade ganska snabbt, och det var skönt det. I måndags var det mycket att göra i skolan (jämfört med vad vi brukar göra) men dagen gick fort, sedan blev det valbo och hårfärgning med Caroline (som hon egentligen heter). Fick även en filmrekomendation av syster, ska ta och se den någon dag, har bett pappa att ta hem den :) <3  Sovmorgon i tisdags, det var behövligt. Den kvällen spenderades framför datorn med Ekonomisk Politik, mitt favoritämne (?!). Igår bakade jag och Lina en tårta, vi var stolta, men stoltheten sjönk lika fort som tårtan... Kvällen tillbringade jag med pappa och lasse på folkets hus där The Blues Band hade konsert, dom var riktigt bra faktiskt. Dom är ett band från England som har hållt på och spelat sedan 60-talet. Paul Jones var riktigt riktigt bra på munspel, och mitt i ett sjukt bra munspelssolo lägger han in Van Morrisons låt Moondance! Då rös jag, det var så bra! Det var väl slut runt halv tio, då åkte jag till jim och kollade på film och halvt somnade för att sedan bege mig hem med sömn i ögonen till vallhov! Men nu har jag inte tid att stå här och skriva mer, ikväll är det kvällsöppet i restaurangen, så vi börjar klockan två idag och slutar vid tiotiden ikväll.


Dagens rekomendation av låt ; Thin Lizzy - Running Back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0