sekt

Gårdagen spenderade jag först i skolan och hade en lektion. Sen skjutsade emil hem mig så kramades jag med siri en stund sen gick jag till angelica och drack te och snackade skit som vanligt.. haha. Sen kollade jag angelica och madde på film, vi missade första kvarten typ för vi kollade på lite backinthedays-kort :) Men den var helt okej. Gick hem vid elva-tiden, och fyfan vad kallt det var!

Idag ska vi egentligen börja tjugo i ett, men våran svensklärare var sjuk, så vi började tjugo i tre.... Lite segt att åka till skolan för en lektion och sen åka hem, menmen, så är det. Vi pratade om sekter på religionen, och visst, det var lite intresant faktiskt, påminner faktiskt om saker och ting, konstigt nog, men lite ironiskt nog, men struntsamma. Idag bestämde jag och Lina att vi ska vara på skolan klockan sju och försöka göra klart projektet. Vi får väl hoppas att vi kommer en bit. Just nu ligger det som en klump i magen. Det ska ju ändå vara klart snart. Men vi får snabba på oss lite. Men fyfan vad kallt det är ute idag! Höll på att frysa ihjäl när jag cyklade hem. Ikväll blir de nog film med jimpen, så nu ska jag väl göra mig iordning lite sen gäääääääääsa dit. Hejdå.



annars då... jo jag är lika besatt idag med.

 

oldtown!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0