70,124

Klockan är nu kvart i tolv.. Och jag har pluggat sen klockan 18 idag. Lite jobbigt var det, men fan värt det. Nu är jag ju klar med dom största uppgifterna. Jaha, har inte gjort mycket den här helgen. Jobbat, haft möte och sånt. Igår kollade jag och mamma på Så som i himmelen, och jag kan väl säga att jag tycker att det är en av dom bästa svenska filmer som gjorts. Den är så bra. Efter det gick jag och la mig för att sova, men det var lite tidigt, så jag kollade på The life before her eyes, och den var också riktigt bra lär jag säga. Jag kände mig ganska utvilad imorse och så är det så tråkigt att jobba när det snöar ute! Jag vill ju vara ute då. Men näe, då ska man sitta och vara trevligt på ikea.. Men det går ju det också. Och som sagt idag har jag pluggat som fan. Men det var hur skönt som helst att bli klar. Har bara redovisning på svenskan och så religionsprov imorgon på Islam. Helt sjukt tråkigt är det. Tråkigt med saker man inte ens tror på. Kan väl vara intressant ibland, men för det mesta tycker jag bara att det verkar jobbigt. Och eftersom jag var så duktig idag att göra klar samhällskunskapen så har jag sovmorgon imon till tio över tolv, och det är ju inte helt fel det heller. Men egentligen så måste jag och Lina skynda på som fan med projektarbetet. Det går jävligt sakta framåt nu lär jag säga. Men men, vi får ta tag i det där nu i veckan! I alla fall skriva klart den skrifliga redovisningen. Ska väl gå och lägga mig snart , men en viss hund kallad Siri tar upp hela sängen just nu. Får väl ta och ligga vid fotändan jag då. Nä nu säger jag godnatt.





You know some people out there are saying that time has its way of healing
It can drie all the tears from your eyes
Oh, but darling they don't tell you about this empty feeling
You know I can't disguise





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0