with love

Jaha, då var ännu en helg över. I Fredags var jag bara hemma, somnade halv nio i soffan, hade en väldigt jobbig huvudvärk, inte roligt. Vaknade några gånger från och till, sen klockan elva gick jag upp och la mig. Hade inte fått riktigt med sömn i veckan om jag säger så... :) Så i lördags var det ju alla hjärtans dag, förstår inte riktigt vad man ska göra då men , ja jag mamma o pappa åkte ner på stan i alla fall och gick runt lite där, hittade även ett par heta skor till våren.. Men är man pank så får man inte många skor.. tråkigt nog. Gick till djuraffären och köpte godis till Siri, sen åkte vi hem och lagade mat. Visste inte alls vad jag skulle göra på kvällen, men så ringde Anna och frågade om vi skulle göra nåt, så hon och Ida kom hit. Vi åkte till maxi och köpte sorbé och glass, så här mitt i den iskalla vintern tyckte vi att det passade in alldeles utmärkt. Träffade även Annika och hennes pojk :) Sedan sprang vi på Hannah och Johanna typ 7 gånger också. Längesen man träffade dom ! Jag o Annika sa att vi skulle styra upp nåt snart, och det tycker jag verkligen att vi ska göra. Sedan åkte vi hem och kollade på melodifestivalen (wehooo!?!), inte mitt favoritprogram men det funkar som umgängesprogramgrejimojsak! Jaja. Vi röstade på HEAT i alla fall, gitarristen i turkos tröja fick mig att smälta... grrrr säger jag bara.. jaja, nog om det. Senare vid tio-elva tiden åkte vi och skjutsade Oskar och lite folk ner till BJ, men jag hann typ komma hem så ville dom inte vara kvar nå mer så jag fick åka tillbaka och hämta dom och så skjutsade jag hem dom till Emil. Vid två-tre tiden på natten ringer Jim, så då åkte jag ner på stan och hämtade han på jobbet och skjutsade hem honom. Kom väl hem vid fyra, somnade vid halv fem, och då var jag ganska trött! Får se vad som händer ikväll då . Hejdå.

Kommentarer
Postat av: annika

alldeles för längesen man såg dig malla, vi måste styra nått snart! :)

2009-02-15 @ 17:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0