without you baby, every place he goes he's thrown out

Jahapp. Då var det längesen man skrev här igen. Har faktiskt inte haft tid eller ork eller lust att sitta vid datorn över huvud taget. Det har varit jobb och mys. Det har varit två lugna dagar på IKEA denna vecka, och det har varit skönt, det värsta jag vet är att stressa på jobbet. Idag har jag åkt in till Gävle, i min ensamhet, och hämtat ut mitt pass hos polisen, mitt gamla hade gått ut, synd där... Gick igenom några affärer, hittade massa fina kläder, mest vårkläder, men näe, ska ju till sthlm imon med Angelica, Madde och Emma, så jag sparar tills dess istället. Men jag lär säga att det var svårt att slita sig från kjolen på JC, fyfaaaaaan säger jag bara, den SKA jag ha, annars vet jag inte... Haha, dagens ilandsproblem, men men, så är det. Hittade nyss en nyckelpiga på mitt golv, och då var jag så snäll och släppte ut han/hon i det fria, men sen kom jag på, han/hon kanske fryser ihjäl? Det borde ju vara svinkallt att vara nyckelpiga på vintern, är dom förresten inte sommardjur? Ja, vad vet jag . Hoppas den överlevde i alla fall. Jag har i alla fall packat större delen av denna kväll. Anledningen till att det tog så lång tid var att jag hittade inte den förbannade madrassen, så jag ringde mig käre farbror Peter och fick låna två stycken :) Perfekt! Så jag lära kolla om det var något hål i dom, och det gick ju bra att få in allt luft, men inte när den skulle ut, jag somnade nästan på madrassen när jag försökte få ur all luft, men men, det gick de å! Så nu är min resväska bokstavligt talat PROPPFULL! Fydå, Tur att det finns hjul  på dom (dock bara små pärlor på angelicas;) haha ) Jaha vad ska man skriva mer för intressant då... I tisdags kom det en turist och beställde 20 pizzor i bistron på ikea! HAHA, jag och pernilla fattade ingenting, trodde han menade nåt annat.. Men näe, han hade stor familj sa han, mm fyra pers typ! Men men, pizzorna är ju trots allt inte så stora. Förresten så hatar jag det här med vintern, i alla fall till en stor del. För det första är det kallt ute, och det värsta jag vet är att frysa. Sen är det det här med traktorna! eller, traktorerna, eller hur fan man nu säger/stavar det, jag säger traktorar i alla fall. Dom är ju ÖVERALLT! Fy, jag har varit rädd för dom sen jag var liten, det var nog efter en hemsk upplevelse med någon av mina grannar, vi var på parkeringen, och plötsligt från ingenstans brummar det en traktor, stor som ett hus! Jag kommer ihåg att den jagade mig i hela kvarteret (eller så inte, en bit i alla fall). Men jag tycker inte om dom, fyfan, dom ser sig aldrig för, härom dagen höll jag på att köra av vägen för en sån där jäkel tog upp hela vägen, och backade rakt ut i vägen, nej fydå, förbjud dom! Nej nu börjar klockan bli mycket, och jag ska upp kvart i sju! Sjukt taggad nu ! :) Blir helt säkert en skitbra helg:)


Tänkte bjuda på några mysiga HR-bilder ! :)

 Min finaste sötaste Frida! <3
 Gun och VB. Helt normalt.
 
Viktor är så söt på denna bild, hoppas han kikar in här idag och ser den, eftersom han är en smula bitter idag.
Jim till höger, :)

SOM ETT BI! haha, älskar denna bild. Lovisa:P
Emil , på sitt vanliga humör!
Sugen på chokladtårta? JA TACK! (av mig och Lina) MVG ja tack hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha som ett BI! ;)

2009-02-26 @ 16:26:49
Postat av: Anonym

/lovisa

2009-02-26 @ 16:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0