Dear miss lonely hearts

HEJ! Nu är det snart dags för dagens promenad! Men idag blir det en ensam promenad, Angelica ska lira sandvikinnebandy. Men då är det bara ta med sig telefonen och lyssna på musik, det går bra det också, men det är alltid trevligare att snacka massa skit med Angelica. Men men, det är som det är. Vi har ju varit med varann idag ändå. Bokade bussbiljetter, satte våra kockkunskaper på prov när vi lagade stuvade makaroner och köttbullar... Avnjöt en god lunch sedan gick vi till prix och tog Siri med oss. Angelica har varit så duktig att glömma koden till sitt bankomatkort, hon har alltså ingen aning om vad det är. Så vi gick till en bankomat och provade, men dock ingen kod var rätt. Så vi (kanske lite dumt men endå) trodde att om vi går till banken så kan dom ta fram koden, men det kunde dom inte.. Tanten som vi fick hjälp av var nog ny på jobbet, hon kunde ingenting, och gav Angelica fel instruktioner om hur hon kan fixa en egen kod på internet? blablabla... När vi var på stan gick vi in på djuraffären, och där köpte jag en liten madrass/kudde till Siri, den var väldigt fin lär jag säga! Hon blev jätteglad, det var ju tur det. Jag och pappa har precis varit på prix/posten och lämnat in hans stereogrejjer som han fick hem förra veckan, men som olyckligvis inte fungerade! Stackars! Ja, idag har jag inte fått något sms på hela dagen... lite ovanligt faktiskt. Men så när jag satt i bilen med pappa påväg hem så plingar det till i jackfickan, åhh tänkte jag ett sms... Men så var det från Gratissms.se! Haha, det var lite fult. Jag har även fått min rum städat idag, eftersom vi är lediga. Men imon är det full fart igen! Jag känner på mig att vi kommer sitta i skiten imon i köket! Men man får väl hoppas på det bästa. Det kanske sker ett mirkael. Nej nu ska jag bege mig ut på den promenad jag nämde tidigare!

Dagens rekomendation av låt! Thin Lizzy - Renegade


Kommentarer
Postat av: emmaa

yoyo:) aaaand i miss uuu

2009-01-29 @ 18:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0