....

Idag ska min käre bror move in to his new apartment :) Så jag, snäll som jag är, sitter hemma med Siri medan mamma och pappa hjälper honom att flytta saker! Men jag ska dit senare och hjälpa till med det sista finslipet :) Så nu blir det väl dusch och sedan promenad med Siri i solskenet !

Hittade en rolig lista inne på min Ipod/Itunes, som visar hur många gånger man har lyssnat på alla låtar:)
Tänkte dela med mig av detta hemskt intressanta :)
(Dock vet jag vet inte om denna stämmer till 100%, men i alla fall nästan)

1. Alphabeat - 10.000 spelad 43 gånger
2. Led Zeppelin - D'yer Maker spelad 40 gånger
3. Led Zeppelin - Stairway to heaven spelad 37 gånger
4. Van Morrison - Days like this spelad 36 gånger
5. Backyard Babies - Strange kind of attitude spelad 31 gånger
6. Van Morrison - Into the mystic spelad 24 gånger
7. Lars Winnerbäck - Hjärter dams sista sång spelad 23 gånger
7. Van Morrison - And it stoned me spelad 23 gånger
8. Backyard Babies - Abandon spelad 21 gånger
9. Tracy Chapman - Bridges spelad 20 gånger
9. Pink Floyd - Wish you were here spelad 20 gånger
10. Fool's garden - Lemon tree spelad 19 gånger
10. Led Zeppelin - The song remains the same spelad 19 gånger
10. Queen - Bohemian Rhapsody spelad 19 gånger

Om detta stämmer så är ju det här mina favorit top tio! (eller 14 blir det)
Och det kan jag väl ändå hålla med om :)
Och ja jag vet, jag har väldigt blandad musiksmak, men det är väl bara bra :)

hej sååååååååååå länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0