hot'n'coooooold

God Morgon! :) Eller god eftermiddag? Eller ja, nånting.. :) Har varit ute och städat lokalen för tredje gången på typ en vecka, jag börjar bli riktigt duktig på det faktiskt :D Igår hade vi förfest där innan krogen , det var jag lias hannah johanna anna k anna r och sanna :) Gjorde väl inget speciellt, lyssnade på musik och hade trevligt:P Hannah fick även det ärade uppdraget att fixa stopp i toan! Haha, hon är väldigt duktig på det lär jag säga :P Fast igår gick det inte hela vägen... Men nästan :) Åkte buss ner till steel sen vandrade vi till lobby och dansade mestadels hela tiden :) Det var inte alls mycket folk ute, men det var väl rätt trevligt i alla fall : ) Fick skjuts hem av bästa angelica:) Klockan två låg jag hemma i sängen med Siri och somnade rätt så fort tror jag :) Idag vet jag inte alls vad som händer, ska käka mat snart i alla fall, sen blir de kanske en bra film och liteeeeeee popcorn kanske :)


I love you brusch :) <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0