king's call

Tack för en lugn dag i skolan. Det var inte alls många gäster, så det var bra. Jag vet inte vad det är med mig idag för jag har varit hungrig hela dagen! Fast jag åt rejält med mat på lunchen så är jag hungrig nu igen... Längtar efter min promenad efter maten. Det är ju så sjukt skönt att gå ut och gå. Och det är perfekt väder nu också. Det är inte för kallt och inte för varmt, och det blåser inte och det regnar inte, GREAT! Och jag skulle ju till stan efter skolan och köpa mig ett par nya leggings, men det glömde jag ju såklart bort. Får ta det imorgon efter skolan då istället. Kanske ska till jimpen senare och färga hans hår, får se hur det blir!


Well they put him away in Memphis
Six feet beneath the clay
Everybody was crying
Everybody said it was a plain grey day

Me I went to the liquor store
And I bought another bottle of wine and another bottle of gin
I played his records all night
And I got drunk all over again

 

saknaaaaar Tällberg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0