streeeessssad

Jobbigt. Jag vaknade nyss upp från världens stressdröm! Idag ska jag hämta mina skor hos skomakarn, och dom skorna ska jag ha ikväll, så jag måste hämta dom innan tre idag. Så jag drömde att jag var i valbo med angelica och emma, och så var klockan halv tre, och så helt plötsligt såg jag mamma och pappa där inne, så jag ropade och ropade men ingen lyssnade... Så jag sprang i all min panik efter dom, men då var dom borta. Jag ringer pappa till mobilen och han säger åt mig att komma till "forsränningen", jaha tänkte jag, vart fan ligger den... Efter ett tag kom jag på att han drev med mig... Han sa åt mig att komma till parkeringen. Och det gjorde jag, men dom var fortfarande inte där, klockan blev tjugo i tre, paniken spreds i min kropp.... :P Så helt plötsligt satt jag på ett plan påväg till USA med skådespelare från serien 24, jag sa till piloten att vända planet för jag måste hinna hämta mina skor innan klockan 15:00 (???) Alla på planet skrattade åt mig..... Då vaknade jag ur min jobbiga dröm, och helt allvarligt, hjärtat bankade i 120 km/h , och jag hade skitont i magen, så som jag brukar få när jag är stressad!

Jaaaahaa, skitsamma :) Klockan var ju bara 11:00 när jag vaknade, så jag hinner nog till klockan tre hoppas jag :)
Sååå läste jag tidningen och mitt horoskop så stog det "Du bör ta det lugnt med vissa saker och ting, dra ner på tempot" haha , lite äckligt ?? :)

Neej nu ska jag göra mig iordning, sen ner på stan hämta skor och grejja:) Sen fixa the lokal !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0