tonight there's gonna be a breakout

Skola idag som vanligt. Vi gör absolut ingenting. Inte för att vi inte har saker att göra, men det blir helt enkelt ingenting gjort. Jag och Lina försöker komma framåt, men det går inte så bra. Eller, själva arbetet går hur bra som helst, men inte den skriftliga redovisningen. Fast vi tycker att den är klar. Men inte enligt en annan liten figur! Så idag i skolan känns det som att vi bara har glidit runt och jag har varit nära på att somna... Dock fick vi beröm av våran lärare att vi hade varit duktiga dom här tre dagarna.. Vilka då? Förresten, idag tog jag mig en promenad till skolan, det var riktigt skönt. Bara man har musik i öronen så går det hur bra som helst. Men hem svek jag mig själv och åkte med Emil hem. Men det var skönt det också. Jag hade antagligen somnat på promenaden hem och vandrat rakt ut i vägen.. Det hade ju inte varit så bra. Imon ska vi in i köken för första gången efter jul. Det ska bli riktigt skönt! Provlaga lite inför menyerna som vi flitigt har knapat ihop. Men nu ska jag ta bilen och åka den långa vägen till Lunds, sen hämta Denise, så blir det biomys ikväll:)The Changeling ska vi se :)


Nu är jag sådär bitter igen. Sitter och tittar på Thin Lizzy live at Sydney opera house 1978...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0