säg vad vi sa om att paint it black

Gårdagen blev lyckad! Lagfest + Malin, hemma hos Ida! Åt mat och spelade ett roligt spel som spårade... !? Ner på Steel town som firade ett år, det var riktigt mycket folk. Jag tappade bort mina vänner som vanligt.. Hittade sedan Frida och några till, satt mest på soffan och pratade med folk. Klockan ett stängde det, och jag var hemma halv fyra?! Somnade skönt och vaknade vid tolvtiden. Idag blir det Benjamin Buttons otroliga liv med bästa Angelica.

Idag tänkte jag bjuda på lite nostalgibilder, från den gamla goda tiden eller vad man ska kalla det:)

  
ge tillbaka mig min gamla frilla!                        Malin 16!
        
En gång i tiden
spelade jag innebandy!                  Maskerad?!                         Siri och lilla Max (fortf. valp där)

                              
 
 
Aston flickor 12-13 (?!)

Norge -08 !



Detta måse vara i åttan eller till och med sjuan, Jag och Hannah, vackert!


 
Norrsätrarocken för längesen:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0