19 baaaaaaast!

Ja så är det faktiskt. Igår fyllde jag 19 år. Det känns väl ungefär som att vara 18 antar jag. Ingen speciell ålder alls egentligen :) Men det är alltid kul att fylla år liksom! Jag gick upp vid 10 och började göra iording mat och sådant inför kvällen. Och man kan väl säga att jag höll på tills brudarna kom klockan 18 :) Haha. Men jag hade en liten rast när mormor och morfar kom också. Fick pengar och blommor :) Jag bakade även en räk- och laxpaj som blev hur god som helst ! Bakade tårtbottnar och gjorde två finfina tårtor. Gjorde klyftpotatis och grillspett. Sedan blandade jag en välkomstdrink till alla. Hallonsoda, fruktsoda och smultronvin, riktigt god blev den :) Och på glaset la jag en fruktspett med ananas, jordgubb och smultron. Så vi satt och pratade lite när alla hade kommit sen gick grillmästaren själv ut och grillade, och Emma hjälpte till också :) Det gick fort att grilla sen satt vi oss och åt, skitgott med mat eftersom jag inte ätit nånting på hela dagen. Tror dom andra också tyckte det var gott, dom vågade kanske inte säga nåt annat :P Vi pratade väldigt mycket gamla minnen från Norrsätraskolan och allt ifrån Hans och Assi till mina och Emmas självmordstider hahahahaha ;) Skämt å sido. Efter det blev det presentöppning, skall lägga ut bilder senare på det jag fick :) Riktigt fina och roliga grejer , tack så mycket tjejer ! :) Efter det så tog jag fram tårtan och så satt vi oss i lilla tv-rummer och kollade på Sverige-Danmark. Sedan tog jag fram lite chips och dipp och alla flockades runt det kan man väl säga :) haha. Jag, Emma och Lias körde snapsviserace typ. Men det var bara Emma som kunde alla, jag och Lias nynnade med och trodde oss kunna dom efter ett tag men det lät nog värre än vad vi tyckte.. haha :P Sedan sminakde vi på oss och fick skjuts av Hannah ner på stan, jag som fyllde år fick äran att ligga i bakluckan... :P Men kul hade väl jag för det. AC/DC - Thunder spelades på radion och det måste vara ödet, eller hur Emma :) <3 . Jag, Lias och Emma vandrade till Steel där det var väldigt mycket folk. Kramades hit och dit med folk som sa grattis. Träffade VB bland annat. Många känslosamma kramar blev det :) Ja klockan tickade iväg och vi drog oss mot Nordea för att ta ut pengar så vi kom in på Lobby. Klockan var halv ett och det var kö in, alltså KÖ in på Lobby. Har nog aldrig varit med om det. Tror jag.. Dansade och hade skitkul med Emma och Pernilla. Men Emmas vistelse på Lobby vart inte långvarig. Äckliga jävla cp kärring som tror att hon är nåt! Komma här och förstöra när jag äntligen får umgås med den jag längtar efter varje dag. Usch och fy. Jag och Pernilla förföljde henne på dansgolvet men det skulle bara vara onödigt att starta bråk.. även om man skulle vilja D*DA! Vi följde Emma till garderoben och hon tog en taxi hem. Tråkigt men så kan det bli ibland.. Tiden gick väldigt fort och plötsligt dog musiken och alla trängde sig upp för trappan till garderoben. Stog i kön med Jim och det gick ganska fort sen var vi ute. Tog en promenad till krysset. Satt där ett tag sen träffade vi Sörell och hans kompis. Vandrade till Sibylla och där tog kvällen slut. Åkte taxi hem och hade en trevlig konversation men chauffören haha, han måste tyckt att jag var puckad, men men. Det får man vara när man fyller år... :P Kände mig ganska död imorse, eller jag sov i åtta timmar vilket är bra, somnade vid fyra trot jag. Mamma och Pappa hade städat huset och jag behövde inte lyfta ett finger.. :) Vet inte vad som händer idag. Ska väl städa ihop lite på mitt rum sen kanske att jag ska kika på Bride Wars :) <3 Lias har min kamera med alla bilder, men ska lägga upp dem här sen :D

tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0