Dålig uppdatering?

Ja, det kan man väl säga. Var väl en sisådär sex veckor sedan jag skrev något här. Men ja, tid finns det för lite av nu för tiden känner jag. Kom hem för en vecka sen och det känns inte som att jag har hunnit slappna av en endaste gång, förrens idag då. Och hela helgen är en stor dag typ, har knappt sovit någonting. Det har varit studentskiva, jobb och kalas och från alla har jag kommit hem sent på natten och gått upp tidigt på morgonen.. Men äntligen idag, fick jag dock inte sova ut, fick jag vara ledig nästan hela dagen. Var till skolan imorse och pratade med cyon för att jag har för många poäng, sen var det slut. Så jag och Anna åkte hem till mig och skulle knåpa ihop en powerpointpresentation till på onsdag. Men man fatta ju att jag bara hade Viewer. Så efter många om och men lade vi över massor med bilder på en minneskort från kameran i hopp om att man kunde föra över dom till pappas dator, men det gick ju fan inte. Så tänkte jag lägga upp bilder på facebook från min dator och sedan kopiera dom över pappas dator för på hans fungerar ju powerpoint. Men näe, då vill inte facebook att jag ska kunna ladda upp bilder. Så det slutar med att jag får lägga in alla bilder en för en på fc:n och sedan öppna fc:n på pappas dator och sedan spara dom på skrivbordet och öppna dom i powerpoint... Men hur lång tid tog inte det då? Finns ju en maxgräns på fc:n och man kan inte lägga upp hur många bilder som helst. LACK är det rätta ordet. Fyfan. Så jag gick ut och la mig på gräset och dog i solen. Så nu har pappa installerat det jävla powerpoint på min dator så jag ska fixa det nu :) Skööööönt!

Har precis varit ute och promenerat i värmen, väääldigt skönt måste jag säga.Så nu sitter jag här nyduschad och ska väl snart börja göra klar presentationen. Och imon är vi lediga, såå skönt. Ska göra absolut ingenting. Men nånting kommer jag säkert på, och förresten har jag 18844 saker att göra i vilket fall så det kommer nog inte bli en slappdag. Men det skulle behövas. Jag ska nog i alla fall gå och lägga mig i tid, vilket jag har en tendens att inte göra, och sova ut så länge jag kan imon. Men näe, för nu kom jag på att dom kommer från nån firma imon och ska fixa typ nån vattenslangsmaskin? Ingen aning. Och dom kommer halv åtta. TUMMEN UPP!

Ser verkligen fram emot dessa två sista veckor i skolan. Men usch, jag har nästan en klump i halsen. Liksom, man gick ju nyss i ettan? Och nu står man här och ska ta studenten liksom, nej fydå. Men kul ska de bli :) Det är blandade känslor på denna front. Men sånt är livet, man kan inte få som man vill jämt. Men vem vet, jag och Emelie sa ju faktiskt att vi skulle söka om och börja ettan igen. Det skulle vara nåt det.

anabananaaa & maaaaulinpauliiin.

Alpes 09






Jaha vad ska man skriva mer då? Joo, jag har virka 15 knott och myggbett över hela kroppen, Jim bor i ett träsk och vi var ute på hans altan igårkväll, mm tack alla helvetesmyggor! Och dom sitter bara på dryga ställen. Typ på handleden och typ mitt på foten och under foten och grejjer. Nej dom ska vi utrota eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0