FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!!!

Jaha, då har man tagit studenten då! :) Och det var verkligen en lyckad dag/kväll :) Hade skitkul från början till slut. Kanske vart lite för mycket på kvällskvisten men vafan, det var kul iaf. Tråkigt att man tappar bort alla sina vänner på krogen bara, men tack L som hjälpte mig med saker och ting :) Du ställer fan jämt upp ! Sjukt mycket folk på krogen och jag var så jäävla trött! Kände bara för att lägga mig och sova. Men hem kom jag inte förrens 04:00 och då somnade jag som en stock! Vaknade vid tio, somnade om och sov till halv ett. Nu har jag nyss ätit lite, och ska väl börja lägga ner lite tid på allt som ska med ! Ska nog ringa A nu, eller snart :) Det får bli en update idag, orkar inte skriva mer..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0