Förfrågan om update

Jaha. Då har denna dag gått. Har gjort väldigt mycket. Packat, ätit mat, TWICE!, handlat med mor, vandrat med Siri, varit hem till Peter med mat och grejjer och nyss kollade jag och pappa på Australia. Det var riktigt bra:) Har inget vettigt att skriva känner jag, men eftersom förfrågan om det skulle bli en update kom alldeles nyss kände jag att jag ville skriva nånting i alla fall. Har pratat med L och E om gårdagens bravader, jag var ju tvungen att fråga om saker och ting.. haha! Nu är jag så trött att jag vet inte om jag orkar krypa till sängen. Och förresten har Siri ockuperat hela sängen.. Nej men jag ska väl ta och krypa ner bredvid henne. Förresten så var jag och VB med i tidningen idag, världens finaste bild liksom :) Jaaaaha, vet inte när jag skriver här igen faktiskt, kanske om 7 miljoner år.




En glad nittttttttonåring.


Kommentarer
Postat av: Anonym

UPDATE PLEASE;)

2009-06-17 @ 17:38:50
Postat av: c

bruschan bruschan, kom hem!

2009-06-23 @ 01:03:12
Postat av: F.....

Vad gör du nu för tiden? Varför uppdaterar du aldrig bloggen? Det var alldeles för länge sen vi sågs

2009-07-07 @ 22:40:00
Postat av: Anonym

har jag rätt i det jag skrev i mitt senaste inlägg?

säg gärna vad ni tycker! ♥

2009-07-07 @ 22:48:29
Postat av: cecilie ♥

har jag rätt i det jag skrev i mitt senaste inlägg?

säg gärna vad ni tycker! ♥

2009-07-07 @ 22:48:38
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hey! Jag undrar om du kan ta dig en sekund till att gå in här http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338 och klicka på den rosa snäckan till höger om bilden. (jag är med i en tävling där man kan vinna en dator) Det hade varit riktigt gulligt av dig!



Kram//Hanna

2009-07-07 @ 23:08:19
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tårtan ser jätte smarrig ut hehe xD

2009-07-07 @ 23:30:10
URL: http://livinglife.webblogg.se/
Postat av: F.....

Less jakin, more crackin :D

2009-07-08 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0