angel of death

Inatt har jag inte alls sovit bra, jobbade hela dagen igår, kom hem och åt, sen gick jag och vilade klockan 18, sen sov jag till 21, det var rätt skönt faktiskt. Så då gick jag ner och kikade på film och åt honungsmelon, mmm ! Kanske hur gott som helst. Jag och pappa kollade på Eden Lake, handlade om några ligistungar som terroriserade en kärlekspar och ja, den var faktiskt helt okej. Sen blev det en för invecklad film för mallsaaaan, Valkyria, men Tom Cruise. Gick och la mig igen då. Sen kunde jag inte alls somna, till slut gjorde jag det, men så vaknade jag igen. Och så höll det på hela natten. Så jag gick upp tidigare än planerat idag, så nu har jag duschat och grejjat, ska bara sminka mig och klä på mig nu sen pysa ut till bussen och åka till jobbet. Tänkte gå en sväng i valbo efter jobbet och kika på skor, längtan är stark nu. Jag och frida pratade om att vi kanske skulle ses idag, så vi får se hur det blir med det :) Näeee snart går bussen så jag lär väl snabba på! heeeeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0