I can take the afternoon, but night comes around too soon

Äntligen är helgen slut. Måste säga att mitt jobb kan vara påfrestande ibland alltså. Speciellt när det är så mycket folk som det har varit nu i helgen. Unnade mig själv en sväng i valbo efter jobbet. Hade en timme på mig tills bussen gick igen. Så det blev snabbvisiter i några affären. Kikade på ett par sandaler på Din sko, hittade även ett par på Scorett. Men jag hade inte ork att prova, så det får bli till veckan kanske. Köpte ett par nya leggings på gina i alla fall, det var väldigt behövligt, hittade även tröjor och allt möjligt där inne, men i all stress kan jag inte tänka klart så det blev inget nytt därifrån. Hann med en sväng på h&m, hittade ett sött litet hårband som jag köpte, och det blev även en ny ansiktskräm, mycket bra. Så det blev bara nyttiga saker idag.

Och imorse kom jag på att jag glömde mina kockkläder i skolan i fredags, och vi är ju i Högbo i veckan så jag måste ju ha dom. Så imon innan åtta-bussen till Högbo går måste jag hinna till skolan och hämta kläderna, KUL! Nej. Men nu tror jag att jag ska gå ut å gå en sväng med siri, sen blir det ÄNTLIGEN en 24-kväll! Vad jag har längtat! Nej nu får det vara slutskrivet.




Rainbow - I surrender


några oldies! Spårat?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0