I don't like it but I guess things happen that way

Fy på mig igen, jag tar allt för lång tid på mig att uppdatera här. Men jag har gjort ganska mycket på lovet, eller ja, jag har inte varit hemma och suttit vid datorn i alla fall. Jobbade i början av veckan, sedan var jag ledig på onsdagen, packade och sånt då till stockholmsresan med brudarna! En sista visit i kanels lägenhet. Det blev shopping på stan, drinkar & öl på Bauer där Emma jobbar, restaurangbesök och utgång. Riktigt trevligt skulle jag vilja säga. Synd att Madde och Emma inte blivit myndiga än, och att Angelica inte glömde sitt körkort, men men :P Angelica tyckte det var roligt att hon själv var rätt nykter och kunde kolla på oss som var mindre nyktra, man fick ju höra ett och annat dagen efter, hahah ;) Jag och madde konstaterade att vi har en sak gemensamt i alla fall, båda våra pojkvänner är döda, och rockstjäror! Hennes kille var sångare i Queen och min i Thin Lizzy, så det blev såklart allsång lite överallt, på pendeln, tunnelbanan och bussen, liksom en hyllning ;) haha ja skitsamma.  Vi var i alla fall på ett stället på söder, bredvid Emmas ställe, det var trevligt där inne, förutom när jag och Madde skulle gå på toa, så knackade jag på dörren för det var någon där inne i en evighet typ, så slänger hon upp dörren på mig så jag flyger in bakom dörrn och slår i en jäklarns brandsläckare, typ "Rätt åt henne" sa den jäkeln också ! Men men, det glömde jag efter ett tag. Vi vandrade vidare till Gamla stan och ja inte vet jag vad vi gjorde där :P Sen åkte vi buss hem till trånkan igen. Och på bussen är det två fula brudar som stirrar på oss, det tyckte vi inte om, sen när ena tjejen gick av hällde hon ut en läsk över angelica, och lite på mig. Men vi kunde ju inte precis hoppa av och slå ner henne (även om vi gärna ville). Så den stackars tjejen som satt kvar fick utstå fyra onda blickar och puckade påståenden, tills vi hoppade av och gick den långa och kalla vägen hem till lägenheten. När jag vaknade  på morgonen så har jag så sjukt ont på rumpan, nemen tittaaaaaa där, ett fint blåmärke från brandsläckaren, och jag är alldeles öm! Fy för henne i leopardtröjan!

Men men, kom hem igår och var helt död. Jag o mamma köpte kinamat i alla fall, det var gott :) Och idag har jag städat mitt rum, ganska rejält, torkat och grejjat överallt. Och så det jobbigaste av allt, städa ut garderoben! Usch då säger jag bara. Men det blev fint till slut. Mamma fick komma in och hjälpa mig med att säga farväl till vissa plagg som man aldrig använder, men ändå håller kär... :) Från stockholmsresan fyllde jag på med en jeanskjol från jc, tröja från gina och ett par skor som jag blev kär i från första ögonkastet, kanske en bild på dom senare :) ojoj, dom är vackra. Eftersom jag var pank hela förra månaden så är jag sugen på shopping igen! Ska försöka ta mig iväg till valbo/gävle nån dag har jag bestämt. Men imon är det skola igen, tagga till det (?). Nu ska jag joina Siri i sängen! Gooood night .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0