I'd rather hear your interlude, than live my life in solitude

Tre veckor till, sen är det slut, nästan. I alla fall på det jobbiga. Vill att alla prov, projektredovisningar och shiiiit ska vara över nu. Pluggade med Lina igår, kändes skönt att bli klar med vissa saker. Så nu är det bara redovisningen kvar. Men det känns som att G hatar oss, eller jag känner i alla fall så. Förlåt då för att jag ska åka bort och vill ha klart skiten nu! Så imon blir det bara halvdag i Högbo, sen måste jag och Lina BAKA! bakabakabakaaaa anslag och massa fyllningar (!!!!). Det kommer nog gå bra tror jag, bara vi får en hjälpande hand, men den handen känns långt borta nu! Äsch, får väl se hur det går imon och framförallt på torsdag. Jaja, lite negativ är jag nu, men det är såhär det känns, jobbigt och sånt.

Och jag är vaken för länge på kvällen/natten. Jag är helt död på morgonen när jag ska gå upp (mer död än vanligt). Och nu är det sent igen, i alla fall för mig, jag måste få min sömn. Och nu vill jag sova, men näe, nu lär jag skriva en ATT-GÖRA-LISTA för morgondagen. Och fan, två möten har jag imon också. Som sabbar hela dagen, i alla fall det på morgonen! Men men, vi måste lära oss lite franska. Men det är svårt, man låter som kalle anka när man pratar, man ska typ prata genom näsan. Men ja, det blir väl bra det också antar jag.Känns jobbigt och stressigt nu bara, skulle behöva en lugn slapp-mys-film-kväll ! Det skulle vara nåt de, måste koppla av känner jag.

Även när man är på lite nerehumör, så ska det såklart vara fint väder ute. Kan det inte vara det när man är på topphumör? Nej, det är klart att det inte är. Men imorse spöregnade det faktiskt när jag gick upp, konstigt väder vi har här i Sverige. Tacka vet ja sydfrankrike, där är de varmare än här, i alla fall snart. Var IKEA idag med mor, bror och Jennie. Handlade lite sängar och grejjer. Kul kul. Sen blev de andra halvlek på saikmatchen och sallad hos bror och Jennie, supergott lär jag säga. Sen åkte jag o mami hem. Kollade på Awake med pappa, den hade redan börjat men jag hann fatta handlingen, den var faktiskt bra. Men lite läskig. Hade ju inte alls tid till det egentligen, men vafan. Nu är ju klockan redan kvart över elva och jag ska väl ta och skriva listan och sen försöka få plats i min egen säng! Sirpan är skyldig där ja... Men inte klagar jag, hon får ligga där när hon vill. Tack och hej god natt...



I'd rather share your sympathy
Than sail away in majesty
You know, I'm dying to have you around





ILIKEYOUALOTIHAVETOSAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0