I'd rather write a symphony

Long time! Orkar inte skriva här varje dag. Det kanske märks. Har varit mycket denna vecka känns det som. Köket varje dag, tandläkarn, möte, intervjuuu blaaablaaa. Ja, för mycket för Malin helt enkelt. Så det blev inte mycket gjort i fredags, somnade i skaplig tid och sov ut till klockan elva ungefär. Då blev de IKEA med mami. Köpte några hyllor, sängkläder och grejs. Sprang in i köpis en sväng också. Hittade en kjol och tröja på Gina. Senare pratade jag ihop mig med Anna om hur vi skulle göra till kvällen. Planerade lite sen åkte vi hem och så lagade jag ihop lite tacos. Anna hämtade mig, så åkte vi till rese och hämtade Ida. Åkte sedan till storvik och gjorde oss iordning för kvällen. Anna tog även med mig åp sightseeing i storvik, medan vi lyssnade till Ted Gärdestad och försökte bestämma vilken låt som var bäst, men vi kom fram till att alla är fan bäst! Synd att han är död. Jag har kommit fram till att dom flesta riktigt bra artisterna är döda. Det ger musiken, texterna och sången lite mer finess, på nåt konstigt sätt. Jaja. Kikade på melodifestivalen sen åkte vi in till steel, träffade Frida, VB, Billy, Simon, Oskar, David och massa folk där, eller massa och massa, det var inte speciellt mycket folk ute om man säger så. Vid tolv gick vi till lillpuben (???!!!). vad vi nu gjorde där det vet jag inte, men efter det gick vi i alla fall till elvis och lyssnade på lite musik, Billy var sjukt taggad att alla skulle sitta längst fram och klappa händerna till oskars bror... till slut satt alla där och umgicks istället. Satt och gjorde mest ingenting tills klockan var två. åkte hem och sov med Siri då :) Sov till tolv idag, sjukt skönt!

Tog mig en promenad i det vackra vädret, det var sjukt fint väder ute idag! typ 13 grader varmt :) mmm! Snart är de vår, och efter de blir de soooommmmar :D (bra upplysning där) Sedan har jag pluggat från och till hela dagen. Blev klar nyss. Skrivit varulista, prisberäkning (jag hatar att räkna, uuusch) och sådant till praktiska provet. Men skönt att vara klar nu i alla fall, så nu sitter jag och tänker på projektarbetet igen. Fy usch blä. Vill att det ska vara över nu! Måste ta mig ett snack med Gun imon om våran tårtbuffé som aldrig blir av. Vi måste ha den på fredag , annars hinner vi inte bli klar innan jag åker. Och sen är det ju studenten. Och kul om man inte får nå betyg då. Nä, då får vi inte något slutbetyg. Nee, men jag kan väl skita i studenten då, ja, herregud va kul. Slipper man leta efter en jävla studentklänning också! ... Nej nu ska jag inte vara sån heller. Men de är jobbigt nu tycker ja. Och snart är de nationella prov i svenska. Fast vafan, man ska inte klaga när man går HR. Vi har väl haft ett prov om året typ. I kärnämnen alltså. Men det löser sig säkert, som alltid.

Och nu borde jag verkligen ligga i sängen och sova. Men Siri har redan tagit den största delen av sängen kan jag säga. Känns bra att man ska upp om typ sju timmar. Kommer säkert frysa på inatt och bli is ute på vägarna så jag ramlar och bryter ett ben eller två.



taggaat.
  



Han kan han.

When all I can do is watch you leave..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0