live for your smile and die for your kiss

Longtime igen! Har helt enkelt inte orkat sitta och skriva. Inte nu heller egentligen, eller jag vill, men imon har vi nationellt prov i svenska b och det känns lite viktigare att plugga på lite istället för att sitta och skriva här. Men ett litet inlägg måste jag unna mig själv att få skriva. Det har hänt mycket sen i torsdags, eller, mycket och mycket vet jag väl inte, men jag har väl hunnit ordna en klassfest och varit i valbo i alla fall. Klassfesten blev lyckad! Förutom vissa personer som uppenbarligen inte har växt upp än! Personer som tycker det är roligt att kasta sönder glasflaskor i ett kvarter där det bor barn och hundar(djur över huvud taget såklart), kissa på mina grannars dörr, busplinga och vara allmänt dryga helt enkelt. Men men, vissa tar väl på sig 10 extra år för att växa upp. Men jag tror dom flesta hade kul i vilket fall!

Och på lördag är det studentkryssning. Och som vanligt den jobbiga frågan "Vad ska jag ha på mig?". Jag har en bild av hur jag vill se ut. Ett par stentvättade jeans, pumps och en svart tröja från Gina. Men tror ni jag hittar det? Näe, pumpsen och tröjan har jag iofs, men jeansen då? Nej, jag provade nog 7 olika par igår i med Caroline. Men inga passar, antingen är dom alldeles för långa, eller så är dom inte sköna alls. Men jag ska nog se till att hitta dom perfekta byxorna innan bussen går på lördag (lättare sagt än gjort).

I lördags kom det inte ut en endaste lite droppe foundation ur tuben! Så jag, ekonomisk som jag ändå är, klipper upp den och skrapar ur det som finns kvar (räckte fram tills idag faktiskt!). Men, idag fanns det verkligen ingenting kvar. Så jag åkte till Belissima och köpte en ny och fin :) Jobbigt dyr är den, men den är så sjukt bra, Skin Tone heter den och den lägger sig verkligen som ett nytt tunnt hudlager. Perfekt är den helt enkelt, och värd varenda krona! Bokade även tid på Illinium för lite ögonbrynvård på fredag. Var ett tag sen nu och det känns behövligt. Måste få unna mig nåt, det var faktiskt längesen nu!


Bjuder på några bilder från lördagens bravader.

festfixarna!


Måste säga att jag och Frida var på riktigt kärlekshumör!


Jorå saaattt festen dog cirka 02:00 men jag städade ju till cirka 04:00, konstigt? ;)



Kommentarer
Postat av: The Idiot!

Frida + Malin = Ajajaj!

2009-04-02 @ 22:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0