making love against the wall

Klockan är 17:41 och jag har absolut ingenting för mig. Har skrivit klart planeringen inför provet på torsdag, känns skönt. Hoppas det går bra i alla fall, det är ju mycket att göra, men på något sätt så blir det antagligen bra till slut! Får vi hoppas..
Var ut och gick med bästa Angelica vid tretiden. Så jäkla fint väder ute nu för tiden. Hoppas det blir vår snart, för då blir de snart sommar, och det vill jag ha ! NU ! Fyfan vad kul vi ska ha i sommar aaaaang! <3 Jag är sjukt taggad! Gärna en utlandsresa i höst även :D Skulle sitta fint efter alla år av läxor, plugg och prov och shiiiit! Som en liten belöning kanske ? Skulle vara helt underbart i alla fall !

Vi slutade vid lunch idag, så jag och Frida tog en tur till stan och kikade lite i affärerna. Jag bytte även min concealer som jag köpte i valbo men som var trasig, så fick jag en ny, tur var väl det . Tvåhundra spänn åt helvete annars ju! Fick även lönebesked idag, direkt in på sparkontot ska dom ! Jag har lärt mig spara pengar på detta underbara sätt, internetbanken alltså, hur bra som helst :) Ska väl kila ut med Siri älskling snart och gå en tredje promenad för dagen :) Jag gillar det här med promenader, men det kunde ju bli lite varmare ute faktiskt.

...
Wild one
The gypsies warned of the danger
You can laugh and joke with friends
But don't you ever talk to strangers

Although their offers may be sweet
And I'd bet and I would wager
Away you'll stray and never come back
To those who love and made you


en trött sirrrrriiii



Kloooockan är halv tio och jag är lika trött som siri. Jag har suttit och skrivit på projektet och kikat på recepten till provet på torsdag. Kul liv man har. Jag säger som min vän Frida sa igår "Ja jag ska inte göra någonting speciellt, jag har inget liv... den här veckan". Och jag håller med henne. Denna vecka händer det inte mycket annat än att man är stressad inför det jäklarns provet. Men det kommer gå bra, det måste gå bra helt enkelt.

Funderar även över om DU läser min blogg. Sluta med det i sånna fall. Jag hatar dig och ja, stick å brinn så blir de bra lilla du!


Mitt tidsfördriv!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0