mina ostälgar..

Då var dagen snart slut igen! Sitter här nyduschad och ansiktet insmetat med en ansiktsmask. Vet inte varför jag kom på att använda den, men i brist på annat så varför inte. Så nu luktar det jordgubb i hela mitt rum, och på mig såklart, men det kan ju vara trevligt det med. Haha, kom på att när Angelica fyllde typ 12 eller 13 så hade hon typ pyjamasparty hos henne, så skulle alla använda ansiktsmask, så tog jag en ur högen och smetade på, så efter ett tag börjar det bränna som fan på huden, det gjorde skitont och jag blev ju hur rädd som helst och trodde att jag var alergisk och skulle dö! Men så läser Angelica på förpackningen, så då är den tydligen självvärmande, haha roligare när det hände, finns även bildbevis någonstans... Men i alla fall så var jag ute och gick med Angelica innan maten idag, skönt att komma iväg innan det blir kväller, så kan man ta det lugnt sen efter maten bara. För övrigt funderar jag på att sluta skriva vad jag har gjort och vad jag gör här i bloggen, för jag och Angelica fyller i varannat ord för varandra när vi pratar, för den ene vet redan vad den andre har gjort och ska göra osv :P Lite komiskt men. I alla fall tycker jag att det ska bli riktig vår nu, så man kan ta på sig andra skor! Nu förstör man ju tygskorna i den jäklarns slasken! Men men, hoppas det blir varmare snart och att snön smälter bort.

Åkte bil till Högbo imorse, det var skönt. Så skönt att inte behöva åka buss. Vi har inga beställningar den här veckan, så det blir lugna dagar nu, men det är skönt ibland det också. Måste säga att jag var riktigt trött i skolan idag. Skrattade åt allt kändes det som. Jag kom på en grej från Hjälp i lördags som jag skrattade åt en kvart typ. "hej lobotomi" , hahaha det är så jävla kul ! Hittade på det nu på Youtube. Så jag sitter här och skrattar för mig själv. haha, han börjar säga "Om mina farföräldrar" sen slutar det med "Mina ostälgar..... hm..aldrig hört" hahahah. "Min farkost, min ost, mina ostälgar". Sjukt kul! Haha... lätt det roligaste på länge! hahahaha ja, humor måste man ju ha som sagt ;) 

För övrigt tycker jag synd om min bror och Jennie och alla andra Metallicafans som inte fick se Metallica spela i Globen igårkväll. Olyckligtvis blev bandets sångare James Hetfield magsjuk och dom kunde i framföra konserten. Riktigt tråkigt, men folk blir ju sjuka också.

Annars då? Jo, jag längtar till Frankrike, kryssning, studenten, sommaren och storstan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0