moondance

Ännu en helg är över. Och jag har väl gjort precis ingenting. Jo, jobbat och sånt såklart. I fredags åkte jag och Anna till valbo och shoppade lite. Jag köpte en typ korallrosa tröja på Gina, säkert ingen i hela Sverige som har en likadan, hittade även två väskor och ett hår/pann-band på jc. Hittade en miljon saker till men lider man av beslutsångest så är det inte så lätt alla gånger. Anna hittade ett par skor, en jacka och lite andra saker. Vi var väl där till åtta nån gång. Hungriga som vi var åkte vi hem till sandviken och käkade på Malaysia, riktigt trevligt. Skit kul när man är övertrött och skrattar åt precis allting, haha, dom måste trott att vi var fulla eller nå, men men, kan ju vara kul de också !

Har som sagt jobbat i helgen. Efter jobbet i lördags kom mamma och hämtade mig, och hon kom inte precis när jag slutade så jag tog mig en liten runda i köpis för andra dagen i rad. Köpte dock ingenting, tur var väl det. På kvällen var det personalfest, men den gick inte jag på. För det första låg den någonstans utanför gävle, och dit hittar inte jag. Sen fick jag sjukt ont i magen på kvällen. Var inte sugen att göra något alls. Tänkte att jag skulle ta en promenad till prix för att få i mig lite frisk luft, så tänkte jag köpa en melon (beroendeframkallande!), men det fanns ju såklart inte. Så jag gick hem med Chic, Veckorevyn och en hårspray. Kul att köpa sådär på en lördagskväll klockan åtta, men är man mobbad så, närå skääämt å sido. Men vafan, jag mådde ju faktiskt inge bra. Kom hem å kikade på robinson med mamma, sen somnade hon, så sappade jag över till någon kanal där dom visade Wallander, men jag kollade väl en kvart sen slocknade jag med. Skön kväll? Javisst, why not. Ibland måste man få vara hemma också.

Ja, varför inte köra en tredagars? Mamma skulle hämta mig på jobbet idag igen. Så jag vandrade in på köpis igen. Gick in på Kicks, den affär jag inte vart in en endaste gång på nu på helgen. Pinsamt om dom skulle känna igen en i affärerna liksom. Tänkte köpa en concealer, men träffade Johanna och Emma inne där, stod och pratade med dom säkert en halvtimme. Så ringer mamma och säger att hon är inne på coop. Så jag säger hejdå till Johanna och Emma och köper det jag kom in för att köpa (det visade sig att den var trasig när jag kom hem, förbaskat..). Men så äre.

Kikade på fotboll när jag kom hem. Liverpool lekte ut Aston villa, 5-0 tror jag det blev, Gerrard gjorde typ 3 mål, han är rätt bra den grabben. Tänkte skriva lite anteckningar till praktiska provet på torsdag. Trerätters, bröd och majonnäs på tre timmar, tack och hej säger jag då.

my oneeyeddog and I.





jag får mycket plats i min egen säng...
 

Kanske dom mest osexigaste arbetskläderna, men här tycker jag Frida får till det riktigt bra! ;)


SUGEN PÅ DESSERT?! vackert frida:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0