since you been gone !

Den är så bra. Och Graham gör den bäst! Det bara är så.. :) Förresten, varför kan det inte bli vår? Den var ju på god väg igår, men näe, då ska det bli minusgrader och snöa idag, det fatta man ju! Men vad gör det när man ändå åker buss till skolan, täntke faktiskt vara duktig och cykla imorse, men näe, jag hade nog halkat efter tre meter och brutit nacken eller nåt, och det skulle ju vara förargligt. Men en som tycker det är roligt med snö är Siri. Hon tycker dessutom att den är god, hon äter flera liter när vi är ute känns det som. Ska i alla fall gå ut och gå med henne nu efter att hon fått sin mat. Sen blir det sängen med datorn! Projektarbetet ska ju vara klart snart, jag och Lina vill ha våran tårtbuffé (jaaa, visst låter det frestande??) snart så vi blir av med det! Innan jag pyser till Lyon. Och snart ska vi ha praktiskt prov i matlagning... vi har några trerättersmenyer att välja mellan, och jag tror att jag har bestämt mig för vilken jag ska ta. Så nu är det bara sätta igång att förbereda på papper (och mentalt) med inköpslista, varulista osv. Men det blir nog bra det där, bara man tar det lugnt, vilket jag kan ha svårt med ibland. Jag börjar nästan tro att jag har koncentrationssvårigheter. Vem vet? Nej nu börjar Siri bli rastlös här, så det är väl bäst att ge henne maten och gå ut på en promenad.

<3omjagnuhadeentidsmaskin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0