leave this town

sssiiirrrpppaaannn! Sweetnoooosen min, ofta trött också:) Hittade några sköna bilder där hon sover, djupt! Dom visas nedan. Annars då, jovisst, det är lugnt och skönt i Högbo. Idag åkte jag och Billy tillbaka till skolan för att ha franskalektion med Yann! Det är riktigt svårt att prata franska måste jag säga, prata genom näsan och shit. Men det blir nog bra det där, fan snart åker vi! Hade ingen motivation att gå ut på promenad idag, men jag gjorde det i alla fall, och nu känns det bra. Det är så skönt att gå på kvällen. Man rensar liksom huvudet på något sätt. Och imon ska Angelica hänga med också, alltid roligare att gå när man är två, och tiden går tusen gånger fortare när man pratar med någon, speciellt angelica lär jag säga :) Efter att jag kom hem idag så var jag vråååålhungrig, tänkte att nu ska jag äta. Men nej då kom mamma hem och sa att vi ska ner på stan och fota Siri på zooooo , jahapp , men det var lite roligt det med. Siri vill alltid sitta still och är helt fokuserad på det hon ska göra. NOT! Haha, hon satt ju still i kanske en sekund, sen sprang hon efter mig igen. Men några bra kort blev det i alla fall. Får väl se nästa vecka när korten är klara. Men min siri blir alltid fin, satteee. Och nyss ringde tandläkaren, ofta dom ringer såhär sent då? Jo, tydligen. Hahah, dom kanske har nattöppet, näe. Jag fick i alla fall tid imorgon klockan tio över nio. Men jag sa ifrån först, men det vart ju ett jäkla krångel då, så jag lär väl gå ifrån skolan ett tag då, trots att det är det värsta jag vet, att gå ifrån skolan alltså. Tandläkaren tycker jag om, det är skönt att ligga där och så får man nån smak i munnen när man går därifrån, och så är det gratis (dock sista året nu, informerade hon mig om) så det är ju perfekt. Jahaa, det var inte alls meningen att jag skulle sitta här och skriva, tänkte bara lägga in några bilder, men men, ibland så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0