aprilskyar

ohhh äntligen helg! Fast jag har helg varje dag, typ, kom jag på. Men i alla fall. Det är roligare att säga att det faktiskt ÄR helg. Vaknade imorse av att någon höll på att göra inbrott i vårat hus genom att skruva bort brädorna på kortsidan (där jag har mitt rum, och säng)!!! Nej, men det lät allvarligt förjävligt. Jag vet inte vad dom höll på med faktiskt. Det kan ha varit våra nyinflyttade grannar som borrade förgäves i cementväggen eller något.. Illa lät det, det är ett faktum. Och faktum var att klockan var 09.40 och jag ville sova! Men sånt är livet. Skönt att komma upp i skaplig tid någon dag. Så jag klädde på mig, käkade frukost och gick ut på promenad. Inte världens mysigaste väder. Men det är iallafall inte kallt ute. Tvärtom. Det är nästan varmt. Typ 6 grader. Helt okej.
Kul... Hejdå:)


Livsillusioner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0