beyond the wall

Don't tell me there's no hope at all!

Allt är fel på mig just nu. Känns det som. Det är inte ofta jag är sjuk eller har ont och klagar och sådant. Men nu, nu känns det som att det är mer fel är rätt hos mig. Ryggen värker hela tiden, som vanligt. Men igår och idag har det varit mer än vanligt. Och vanliga människor kan ju ta Ipren, Alvedon osv. Men jag har ätit för mycket av det för att bli av med ryggsmärtorna för ett tag. Så jag var tvungen att sluta ta smärtstillande för att jag får magsår av dem! Så nu äter jag piller mot magsår och halsbränna. Och bieffekterna av dom är magont, illamående osv. Har nu ätit dom i sju dagar och ska äta dom i sju dagar till. Så jag har dubbelt så ont i ryggen för att jag inte kan äta smärtstillande och så dom nya pillren som ska bota mitt magsår som jag får ONT i magen av. Och oftast när jag äter nu för tiden så efter någon timme känns det som att jag har magkatarr. Det känns liksom som av magen vrider sig. Vilket jag också sagt förut. Och magen är, för mig, det värsta som finns att ha ont i. Och så ryggont på det liksom. Konstigt att jag kan träna och sådant, men då känns det inget alls. Det är efteråt, när jag inte rör mig som allt ont kommer tillbaka. Och inte nog med det, jag har sträckt några muskler typ i ljumskarna, och det har liksom spridit sig in i kroppen på någon konstig vänster. Vet inte hur jag ska förklara. Men det gör liksom ont inuti kroppen. Jättekonstigt. Men men, så är läget iallafall. Svinspruta på det här så blir det ju kanon!

 



Lite Lizzy på det här så blir det bra :)

caooo!


Kommentarer
Postat av: Angeelicaaaa

Hej jag heter angelica, vi kände varandra för läänge sen! men sen så försvann du bara..tråkigt ; ) pösss

2009-11-18 @ 16:57:25
URL: http://angelicalund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0