nostalgi..

      

   

              16år                                  17år                                18år                                         19år  

     


Har suttit och kikat igenom det enorma bildförråd jag har här på datorn.. Försökte spara en bild från när jag fyllde 15, har några på Lunarstorm, men icke, det gick inte, så skitsamma då. Tänkte dock lägga upp många fler, det är så kul att se hur man har förändrats tycker jag. Men tröttheten slog till, snabbt som ögat. Så nu blir det inge mer. Nej, så får det bli. Godnatt gott folk.

Kommentarer
Postat av: hannah

tänk att vi har firat din födelsedag fyra år i rad malla :D

2009-11-04 @ 17:04:57
URL: http://hannaholsson.blogg.se/
Postat av: maaaallss

Ja, det slog mig när jag la upp bilderna faktiskt. Det är ju helt otroligt! :)Och nästa år smäller det ju rejält, alla fyller 20!!! :D

2009-11-04 @ 20:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0