en dag utan mobil..

Gick helt okej faktiskt. Batterierna tog slut när jag kom till Parkhallen tidigare idag. Men inga större problem var väl det, för mig att höra av mig till folk alltså, jag snodde Annas telefon helt enkelt! Så nu kom jag hem och kunde äntligen ladda mobilen! Det är sjukt vad man känner sig borta på nåt vis när man inte är tillgänglig på telefonen. Och det är ju just denna vecka jag väntar svar om jobb. Vilken ironi det hade varit om alla hade ringt just under den tiden som telefonen var urladdad. Och så hade dom tänkt "Ähh skit i henne, hon svara ju inte, vi som tänkte ge henne världens bästa jobb med världens bästa lön" Typ... Det hade inte varit 5 toasters. Och inte kanonkul heller.

Idag hade jag min kappa för första gången iår.. Eller, inte iår, men för höstsäsongen. Fast höstsäsongen börjar ju ta slut, det snöade ju faktiskt idag! MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0