I can see paradise by the dashboard light

"and now our bodies are oh so close and tight
it never felt so good it never felt so right!
and we're glowing like the metal on the edge of a knife
glowing like the metal on the edge of a knife
c'mon on, hold on tight!"

mmmmm! Jim Steinman, han kan han!

"Paradise by the dashboard light" framförd av Meatloaf och Ellen Foley är en låt jag lyssnade sönder förut. Nu var det ett tag sen jag lyssnade på den och idag på promenaden så lyssnade jag på den och nu har jag fallit tillbaka i min gamla vana att spela den hela tiden. Så, lyssna på texten (VIKTIGT!) och njut!



"I'd do anything for love" är inte heller så pjåkig :)



Och så över till Aerosmith, varför inte liksom? "Janie's got a gun". En av dom bästa tycker jag!



Inlägget skulle egentligen ha handlat om Van Morrison och hans album Hyms to the Silence, ett av dom bästa albumen genom tiderna. Men jag vet inte varför det inte blev så. Det får bli imorgon! :)

Nu blir det sängen..

Sleep well dears..

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNARK!

2009-11-18 @ 23:17:16
Postat av: Nicaa

haha ja just det, ska berätta nått, men vi avbröt alltid varandra och sa, jaa jag vet jag läste det på din blogg haha. Ja vi måste göra nånting! pöss

2009-11-19 @ 00:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0