I'm already gone

Torsk! 10-2 mot p94. Men ja, det är skillnad på tjejer och killar, ju! Igårkväll konstaterade jag att jag har magkatarr. Usch och fy. Flera år sedan jag hade det. Men nu tycks den ha kommit tillbaka. Förjävligt. Det går inte att äta någonting utan att det känns som att hela magen vänder sig ut och in. Inte den trevligaste känslan. Somnade med gråten i halsen, TYP! Hade riktigt ont när jag skulle sova. Men nu känns det lite bättre. Har ätit frukost och det gör inte ont än. Men snart så, snart kommer det göra det. Så jag försöker få saker gjorda nu. Lugnet före stormen. Eller nåt. Det blir lite städning nu, sedan matlagning. Längtar efter mamma och pappa... Som jag alltid gör när jag har ont och tror att jag ska dö..



Close the door and leave your key
You think you've got me but you see
When you're starting to lose me
I'm already gone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0