jag vill se dom där skyarna igen, jag vill försöka igen. Den här gången, den här gången, kanske världen förstår.

Ska försöka skriva några rader innan klockan slår tolv. Har ingen vettig anledning varför egentligen. Bara känner att jag vill göra det. Har inget intressant att skriva ändå. Inte för att jag brukar ha det, men skitsamma. I alla fall. Sov till typ 12.30 idag. Då åkte jag och Viktor till Gävle med Simon. Dom gjorde allt dom inte skulle göra innan vi till slut (när jag påminde dom) uträttade vinärenden på ÖB. Måste säga att det är intressant att umgås med killar. Haha, speciellt dom två. Har aldrig träffat några som kryddar mer än dom två alltså. Det går liksom inte att försöka starta en konversation utan att dom tar över och sedan när dom är klara inte har en aning om vad det var jag skulle säga. Eller ifrågasätter varför jag sa nåntingt (som jag inte sa utan som dom fick det till) så dumt. Typ. Svårt att förklara. Men så är det. Två minuter kvar... Hm. Tror jag sätter punkt för idag faktiskt. Skriver mer imon. hahahahaaa..


Fade away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0