remember when

Yeyeyeyeyeye. Händelserik dag hörde jag! Mm not. Skulle städa ju, men så blev det inte. Som sagt så gick det en timme efter att jag ätit frukost tills jag fick ont i magen. Ville lägga mig ner och grina. Ärligt! Men jag ska inte klaga. Folk svälter ju ihjäl varje dag, folk förlorar nära och kära. Och det finns ju dom som mår så dåligt att dom tar självmord. Usch. Nej usch och fy! Vilka hemska tankar. Men poängen är att jag inte ska klaga. Från och med nu ska jag aldrig mer klaga! Ska försöka iallafall!

Okej. Det sista klagomålet går till min far i rummet bredvid. Min fantastiska musiksmak har jag fått av honom. Men vad är det nu frågan om? Jag vet inte ens vad det är för skit han lyssnar på. Låter som nån jäkla kyrkokör som står och gapar. Kan inte ens förklara.. Skit är vad det är.

Tack o hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0